obs sorry hej

publicerat i Vardag;
Lite blogg & mycket verkstad som man brukar säga.. Eller va? Anyways, har haft fullt upp med flytten de senaste dagarna; packa ner, packa in, packa upp osv - spännande eller? Både ja & nej! Känns sjukt att PACKA NER SAKER I FLYTTLÅDOR. När jag flyttade till Spanien langade jag ner allt i värsta feta resväskan & köpte resten på plats. Kanske borde gjort samma sak i Götet? Mm visstja, I'm arbetslös<3
 
Lägenheten då? ÅH. ÅH. Finner inga ord så jag använder mig utav ett "åh" istället. Även när vi kom dit & den var helt tom så var den helt fantastisk. Efter att ha packat upp i stort sett allt så var den muy bien gracias. Paxade i stort sett alla lådor i garderoben (träningskläder hehehe) & tog upp ungefär hela skohyllan med mina nikes. Kändes bra. Skulle ju kunna tro att det var Mr Muscle som packat mina flyttlådor: allt de bestod utav var just träningskläder, skor, liiite vanliga kläder, proteinpulver, proteinbars, shakers & kosttillskott. Nörd? Mja, dedicated som man så häftigt brukar säga. Ojoj, mkt ordbajsande här så jag väljer att vara tyst nu, & låter er njuta utav utsikten istället. Ciao! Obs. Ber om ursäkt för bildkvalitén, jag lägger helt & hållet det ansvaret på Zacharias Jörsmo, min älskade bror & sambo. Köss.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia Olsen:

Wauw vilket jäkla dröm hem ni fått till! I'm freaking in love seriöst! Avuuuuundsjuk nääääädåååå inte aaaalls!!!!!!!

Vill flytta ännu mer nu bara för det. Men hur tusan löser du det med räkningar, köp av kosttillskott och kläder etc och sånt när du är arbetslös? Får du bidrag? Betalar din päron?

Svar: Jag veeeeet, är så himla nöjd!!!!! HIHI :D Jag jobbade som en gris förra året, så just nu lever jag på sparpengar haha.. Sen är mamma & pappa snälla och betalar hyran tills jag hittat mig ett jobb! Vilket jag förhoppningsvis gör rätt snabbt. Kosttillskott och sånt får jag för det mesta av min pojkvän haha, annars hade jag nog varit hela ruinerad just nu! ;)
thilda

Kommentera inlägget här :