livskvalité

publicerat i Vardag;
AMEN HUR GOD VAR INTE DENNA DÅ? Är kanske jääävligt efter men jag hade faktiskt inte smakat Calippo Jordgubb innan, har bara testat de där vanliga jävla sorterna som man liksom tröttnat på nu. Men iaf: den var god, testa den om du inte redan gjort det. Annars då? Jovars, sitter här med brända skinkor och smuttar på ett glas pepsi. Ska ta mig ut på en liten shoppingrunda i området innan maten tänkte jag (hittade försatan en nike-shop mitt ute i ingenstans!!!!) Btw Axel verkade också ha en finfin semester, han åkte till Ibiza med 3 killkompisar igår, och imorse kom ett sms från hans kompis mobil eftersom Axel blivit bestulen på både plånbok & mobil - dessutom sög vädret. HAHAHA SKADEGLÄDJEN JUST NU ALLTSÅ HAHHAA. Skojar bara, tycker liiite synd om dig<3 Men inte fan är jag förvånad HAHA. Nä, nu ska jag surpla vidare på pepsin och skratta lite åt min mamma (hon är rätt rolig) KÖSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att någon glädjs, men älskar dig ändå!! <3

Kommentera inlägget här :