ordbajs i mängder

publicerat i Vardag;
Erkänn ni trodde att ni skulle slippa mig?! SÅ FAN HELLER HAHA. Jag kommer att plåga er med mitt ordbajsande så länge jag lever ska ni veta. Anyways, såhär såg det ut imorse klockan 04:05 när vi kom till Malmö. Hade en förjävlig flygresa, lyckades sätta mig precis framför en bebis som skrek/sparkade på min stol under cirka 3 timmar. Helt fucking underbart. Satt dessutom vid nödutgången (bästa platsen för oss långbenta) DOCK var det tydligen jag som ansvarade för det här med att öppna dörrjäveln och fälla ut rutschbanan (ehh stavning??) om något nu mot förmodan skulle hända. Hade ingen jävla mat med mig, sjukt orutinerat jag vet, förutom en klase bananer. Om jag åt upp alla? Svar ja. Tänker aldrig mer äta banan i hela mitt liv nu. Usch.
Somnade vid 04:30 och vaknade vid 07:30 imorse, DÖHUNGRIG. Så gick på jakt efter mat i skafferiet, hittade till min förvåning glutenfria havregryn och fun light, så åt en jävla grötportion gjord på 2,5 dl havregryn och sen med typ ett halvt glas saft i. Har ätit bättre frukostar helt klart, men är det nöd så är det. Vart ju galet taggad på shopping med, så jag drog in till Malmö City så fort affärerna öppnade och shoppade loss! Hetsade från den ena affären till den andra, pratade kosttillskott med roliga människor och köpte FAKTISKT två stycken linnen. Alltså vanliga kläder. Så nu slipper jag se ut som en luffare. Hihi. Okej, nu ska jag hålla käften och käka lite kvarg like a real fitnesskvinna ni vet. Nä skojar bara, men ska ju gaina 7 kg nu innan augusti så man måste ju ligga i. Åt dock nyss middag + efterrätt så är ju inte galet taggad på mer mat men vad fan gör man inte för lite kvinnliga former? ADJÖ

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hej!
Jag vet att jag borde vila ifrån gymmet när jag inte känner för att gå dit.
Men,
Jag får bara träna styrka på maskinerna på gymmet två gånger i veckan, gjorde ett pass i måndags, och idag (onsdag) är enda tillfället jag kan resten av veckan. Problemet är att jag inte känner för det idag, ingen glädje att gå dit och ingen ork
Men då kommer problemet jag tänker att jag måste träna, ätstörningens tankar.
Hur ska jag göra?
Ska jag gå och träna iaf, det brukar ju kännas bättre när man väl är där.
Tänker även på att nästa vecka kommer jag inte kunna träna någon dag alls och känner mig därför pressad över att görandet idag.
Du är grym!
Kram

Svar: Hallå du! Åh, jag förstår precis hur du tänker. Men du, gå inte dit. Gör nånting annat istället, jag brukade köpa mig en flaska pepsi max & lite jordgubbar och sedan sätta mig hemma och bara njuta. Jag vet att dumma tankar kommer att komma, men bara ignorera dom. Att träna är bra för både kroppen & psyket, men det är avkoppling också. Jag har varit på semester nu i 8 dagar (massa mat & ingen träning) funderade på att sticka till gymmet idag, men vet du vad? Jag orkar inte! Så jag ska sätta mig med en bok och bara chilla innan jag ska börja jobba! Gör du det också, så kan vi ta det lugnt tillsammans idag! Kram på dig <3
thilda

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Ätstörningen styrde tyvärr förmycket så jag var iväg en liten stund men nu ska jg bara slappa, äta gott och kolla på film (höstväder idag här hos mig)
Ha en fin dag!
Kramar

Svar: Ibland blir det ju tyvärr så.. Huvudsaken är att man inte ger upp! Njut rejält nu! Ska göra iordning en god lunch nu och sen sätta mig framför en film jag med, vädret var ju inte mycket att hänga i julgranen haha! Detsamma kära du! Kram <3
thilda

3:e kommentar, skriven , av Emilia :

Alltså Kvinna du är helt sjukt underbar! Har följt sin blogg i typ ett år nu och seriöst du är seriöst min favvo, okej låter kanske smörigt men vafan det är sant liksom! Du hjälper mig så himla mycket av att bara vara du genom anorexin! Hade lätt velat träffa dig nån dag när du är i Skåne! Stoooora feta kärleksfulla styrkekramar och sånt där, du är bäst! Pöss

Svar: Men alltså människa you made my day!!!! Åhhh, seriöst blir typ tårögd här på bussen hahaha!! Men hör av dig så fort du kommer till Skåne så får vi ordna en dejt, hade ju varit superkul att få träffa dig! KÄMPA PÅ UNDERBARA MÄNNISKA, du klarar allt!! Och bara skriv om det är något! PUSS OCH KRAM I MÄNGDER<3
thilda

Kommentera inlägget här :