saker jag tycker om:

publicerat i Vardag;
  • att bli älskad & uppskattad, något jag är vääääldigt bortskämd med. <3
  • att äta morötter med skalet på, seriöst bästa ever (helst ska de vara lite skrynkliga med)
  • att vakna upp på morgonen och känna att livet inte är så jävla pjåkigt 
  • att åka inlines (helst i Barcelona, för trillar man där hinner man inte ens blinka förrän en spanjor kommer dit och plockar upp en och torkar ens tårar och plåstrar om en<3)
  • att sitta framför en brasa och läsa en bok på vintern när det är pisskallt och 86 meter snö utanför (helst i sällskap med en kopp varm choklad)
  • att träna, och känna hur endorfinerna bara sprutar ur öronen
  • att diskutera fotboll med människor som verkligen brinner för det
  • att resa, att åka flygplan & att upptäcka nya platser 
  • att gå ut med min vovve även om han är efterbliven och seg, och även om jag kanske inte alltid tycker det är jättekul så är det ändå så jävla fridfullt och mysigt när man väl kommer ut
  • att sitta och slå med naglarna i bordet så att man riktigt ser hur irriterade vissa människor blir, själv älskar jag det ljudet så jag har inga planer på att sluta, sorry peepz
  • att umgås med fina människor och äta/dricka goda saker 
  • att skratta tills tårarna sprutar och käkarna gör ont 
  • att åka bil när det ösregnar och är mörkt ute (bästa ever mannen jag svär)
  • att tänka tillbaks på studenten och hur jävla roligt det var please människor ta vara på den dagen för det är seriöst det roligaste jag någonsin gjort 
 
THE POINT MED DETTA INLÄGGET: DET FINNS SÅ JÄVLA MYCKET SAKER ATT GLÄDJAS ÖVER HÄR I VÄRLDEN SÅ PLEASE FOKUSERA PÅ DET POSITIVA OCH GE BLANKA FAN I DET NEGATIVA SÅ KOMMER LIVET BLI SÅ JÄVLA ROLIGT 

Kommentera inlägget här :